top of page

אל תנו לכאבי הראש להפריע לכם במהלך החיים – רפואה סינית מציעה עזרה

עודכן: 5 בנוב׳ 2021

אל תנו לכאבי הראש להפריע לכם במהלך החיים – רפואה סינית מציעה עזרה


החיים המודרניים מתנהלים בקצב מהיר וממלאים את הסביבה שלנו בהמון גירויים שדורשים מאתנו תשומת לב ואלה יוצרים סביבה מתוחה ולחוצה, יותר אנשים מתלוננים על כאבי ראש מאשר על בסוג של מחלה אחרת.

כאב הראש הוא רק הסימפטום שמשודר אלינו ולכן הגורם של הכאב לא בהכרח נמצא בראש. בעיות בחלקי הגוף האחרים יכולים לתרום לכאב ראש או שינוים הורמונליים. מאחר והסימנים של כאבי הראש הם שונים ומגוונים יש לאבחן את המטופל בהתאם לתנאים האישיים שלו. כל מטופל יחווה את כאב הראש מסיבות שונות במיוחד עבור אותם אנשים שסובלים מכאבי ראש כרוניים שחוזרים כמו מיגרנה, כאבי ראש טראומטיים. את כאבי הראש האלה לא ניתן להעביר על ידי כדורים פשוטים של משככי כאבים.

הרפואה הסינית המסורתית מאמינה שיש קשר הדוק בין הלב, הכליות והם משפיעים על הראש ומזינים אותו, כאבי הראש נוצרים ברגע שיש חסימה אנרגית מאברי הגוף לראש. המורכבות של האבחון היא לאתר מאיפה מגיעה החסימה הגורמת לכאבי ראש.

מיגרנה- אחד הכאבים המדוברים ביותר של כאבי הראש.

מגרנה על פי הרפואה הקונבנציונלית היא כאב ראש שחוזר בתדירות גבוהה והסיבה לא ידועה. התופעות של המיגרנה מגוונות ויכולות להגיע בכל מיני צורות ותסמינים כמו למשל בחילה, הקאות, רגישות לרעש ואור.


הטיפול במסגרת הרפואה הסינית

שלב הראשון מתחיל בתשאול מעמיק של המטופל והכרות עם אורך החיים שלו.

דיקור סיני – איתור הערוצים המרידאיינים החסומים פתיחת האנרגיה על יד דיקור ואיזון הגוף.

טיפול במגע – הטיפול דיי דומה לטריגר פויינט במטרה לשחרר את הערוצים החסומים על ידי שחרור השריר.

צמחי מרפא – הרפואה הסינית נעזרת בצמחי מרפא לשיפור וחיזוק המערכות בגוף.

אורח חיים בריא- הרפואה הסינית מאמינה שבריאות נמצאת בכולנו ויש צורך לשמור ולשמר אותה כל הזמן. על ידי

תזונה נכונה, ופעילות ספורט.


הרפואה הסינית יעילה גם לטיפולים בכאבי גב תחתון, צוואר תפוס, מתח שריר, כאבי בטן, חולי סוכרת, איזון הורמונלי לנשים בהריון.


Negev – מרכז רפואה משלימה לטיפול בכאב

מציעים מגוון טיפולים בתחום הרפואה המשלימה שתעזור לך להתמודד עם כאבי ראש כרוניים. אנו מאמינים שכל אדם יכול להתחבר לסוג הטיפול שיהיה עבורו הכי יעיל ולתרום להקלה על כאבי הראש. כמו עיסוי רפואי, רפלקסולגיה, פיזיותרפיה, עיסוי שבדי, דיקור סיני.

מוזמנים ליצור איתנו לייעוץ חינם.





bottom of page