top of page

טיפול בדלקות וגידים - גלי הלם

עודכן: 25 באוג׳ 2019

גלי הלם טיפול בדלקות של גידים ורצועות

דלקות של גידים ורצועות הן דלקות מוכרות והן נוצרות בעיקר בגלל שימוש יתר ולחצים על אזורי הגידים והרצועות. הדלקות בגידים וברצועות מופיעות בחומרות כאב שונות.

ההחלמה מדלקות בגידים וברצועות מורכבת יותר מהחלמה מדלקות בשריר, בעקבות יכולת מוגבלת של דם להגיע לאזור הדלקתי ולרפא אותו.

אצלנו במרכז לרפואה משלימה וטיפול בכאב מציעים טיפול בדלקות בגידים וברצועות, ונעזרים במכשיר גלי הלם מתקדם, אשר משרת מרפאות רבות ברחבי העולם.

הטיפול בגלי הלם נחשב לטיפול בטוח מאוד ובעל אחוזי הצלחה גבוהים, ויותר מכך – אינו גורם לתופעות לוואי במהלך הטיפול ואחריו.

הטיפול בגלי הלם עוזר לסביבה המקיפה את הגידים והרצועות הפצועות על ידי פירוק השכבה הקשה שנוצרה באזור הדלקתי, ויצירת סביבה דמית טרייה שמרפאת האזור.

הטיפולים אצלנו במרכז לרפואה מסתמכים על ידע רפואי מערבי כגון אנטומיה, פיזיולוגיה, מערכת השלד, העצבים והשרירים. אנו ממשים את הידע הזה תוך שימוש בגישה הולסיטית המדגישה את השפעת ההדדיות בין איברי הגוף השונים ורקמותיו.

אנו מאמינים ביכולתו של הגוף לשבור את מעגל הכאב ולרפא את עצמו. הטיפולים למעשה מתחילים את המעגל ומעניקים לגוף את התנאים הטובים ביותר לטפל בעצמו. הטיפולים מותאמים לצרכיו ותחושותיו של המטופל באופן אישי.

המטפלים במרכז שלנו נבחרים בקפידה . הם המקצועיים ביותר ובעלי ניסיון טיפולי, אך מעל לכל חשוב לנו שהמטפלים יהיו בעלי גישה טיפולית טבעית. אצלנו, המטפלים לא עוסקים בכאב אלא בבני אדם שסובלים מכאב, ורואים בתפקידם אתגר מקצועי ושליחות. כל טיפול מתחיל בשיחת הכרות עם המטופל וברור הרקע הבריאותי ההיסטורי, על מנת שנוכל לגשת לבעיה ישירות ולהתאים טיפול יעיל.


באילו דלקות כרוניות מומלץ לטפל בגלי הלם? 

דורבן, קרפל טנל (דלקת בשורש כף היד), כתף קפואה, הסתיידויות בכתף, דלקת בגיד הברך דלקת, בגיד אכילס, מרפק טניס (Tennis Elbow)מרפק גולף (Golf Elbow)



 Negev- מרכז רפואה משלימה וטיפול בכאב, כתובתנו: אורנים 1 קומה ב' גבעת שמואל.

bottom of page