top of page

טיפולי פיזיותרפיה עד בית המטופל

עודכן: 12 באפר׳ 2019

פיזיותרפיה עד הבית

"פיזיותרפיה עד הבית" הוא שירות שהתפתח בשנים האחרונות בגלל שלוש סיבות עיקריות -

ההגעה למכון הפיזיותרפיה עלולה להוות מכשול ובכך למנוע טיפול מאנשים שאינם ניידים. העומס בכבישים, בעיות חניה ותחבורה ציבורית בעייתית, הם רק חלק מהמכשולים העומדים בפני אדם שצריך להגיע לטיפול. לעיתים, הסיבה שבגללה אנו זקוקים לטיפול פיזיותרפיה, עלולה להקשות על התניידת ואף למנוע אותה. לדוגמה, בקרב אנשים מבוגרים, ההגעה למכון הפיזיותרפיה מתישה, והם מגיעים לטיפול עייפים. טיפול הפיזיותרפיה דורש מאמץ מצד המטופל, וכשהוא מגיע עייף הטיפול פחות יעיל. נוסף על כך, ניתן לקבל את השירות עד הבית מבלי לצאת ממנו, מה שמספק למטופל נוחות מירבית.


כאשר המטופל מקבל את הטיפול בביתו הוא מרוויח מכל העולמות - טיפול פרטני ואישי בסביבת הנוחות, ויכולת גופנית מיטבית שמושקעת בשיקום השריר ולא בהגעה לטיפול עצמו.


היתרונות בטיפולי פיזיותרפיה עד הבית

הטיפולים ממוקדים ומותאמים אישית למטופל, ועל כן הם יעילים יותר ומזרזים את תהליך השיקום. הטיפול אישי ופרטני, והפיזיותרפיסט זמין בכל רגע לשאלות של המטופל. קשר אישי בין המטופל לפיזיותרפיסט לעיתים מהווה גורם מאיץ בהחלמה.


איכות הטיפולים בבית הלקוח

אצלנו, כל מטופל נמצא תחת אחריותו של הפיזיותרפיסטים שלנו - מקצועיים, מנוסים, ומוסמכים על ידי משרד הבריאות לעסוק בתחום.

בכל טיפול, יעבוד הפיזיותרפיסט עם המטופל על שיפור התנועה, וידריך אותו כיצד לאמץ את השריר ולבצע את התנועה בצורה נכונה, על מנת לבנות את השריר כראוי.

אנו מאמינים שיכולת ההחלמה ומהירות ההחלמה של כל מטופל תלויה ביכולת הפיזית של המטופל, ויותר מכך, ביכולת של המטופל לקבל אחריות על עצמו ולהתמיד בתהליך השיקום.

למרות שהטיפול נעשה בבית המטופל, לכל מטופל ישנו מעקב רפואי ורישום מסודר על ידי הפיזיותרפיסט.


צוות הפיזיותרפיה מטפל במקרים הבאים -

שיקום אחרי תאונות דרכים ותאונות בית שיקום אורתופדי - אבחון וטיפול שיקום נירולוגי פציעות ספורט ושיקום ספורטאים טיפול ושיקום לבני הגיל השלישי טיפול בגלי הלם



Negev - מרכז רפואה משלימה וטיפול בכאב, כתובתנו: אורנים 1 קומה ב' גבעת שמואל.

bottom of page