top of page

עיסוי רפואי - טיפול בכאבים

עודכן: 25 באוג׳ 2019

מעטים מכירים את יכולת הטיפול והריפוי של העיסוי הרפואי. הרוב טועים כאשר כוללים את כל סוגי העיסוי תחת עיסויי ספא. הנחשבים לטיפולים מאוד מרגיעים ומפנקים. וכאן החטא הגדול של כולם כי זה דומה לומר שיש רק סוג אחד של רופא כשבפועל יש כל רופא בוחר את ההתמחות שלו וכך יש מגוון רחב של רופאים העוסקים בתחומים רבים הקשורים לבריאות כמו רופא לב, רופא כליות, רופא אורטופד וכו' כך גם בעולם העיסוי ישנם מספר רב של התמחויות בעולם העיסוי. העיסוי הרפואי - הוא בעל אופי אורטופדי. העיסוי הילמפטי - יתמקד במערכת הלימפה. העיסוי התיאלנדי- סוג עיסוי הנפוץ בתיאלנד לשחרור כאבים. העיסוי ארומותרפי - המשלב תמציות צמחים בתוך העיסוי. ישנם סוגים רבים של עיסוי וטכניקות המשולבות בתוך העיסוי.

ההתמחות שלי היא עיסוי הרפואי משלבת בתוכה ידע רב באנטומיה. הכרה של פתלוגיות אורטופדיות, ידע בעולם הרקמות הרכות והמפרקים. העיסוי הרפואי הוא בעל אופי אורטופדי הוא קשור לתנועה וליציבה של האדם. כל תנועה משפיעה על היציבה וכל יציבה משפיעה על התנועה.

למשל תנועת כתף לא טובה ומלאה תשפיע על הצוואר . תנועת צוואר לא טובה תשפיע על הכתף.

העיסוי הרפואי מאפשר לי לשחרר את הרקמות ואת השרירים ולהחזיר את התנועה הטובה לגוף. ברגע שהתנועה חזרה לגוף הכאב בדרך כלל יעלם אחרי יומים שלושה.

לכן אם אתם נתקלים בכאב שלא מצאתם עבורו פתרון וניסיתם את כל מה שאמרו לכם.


אני יכול לומר רק דבר אחד- אם אגלה שאני לא אוכל לעזור לכם. אגיד לכם מראש. לא אבזבז את כספכם ולא את זמננו.


bottom of page