top of page

רפואה משלימה

עודכן: 12 באפר׳ 2019

רבים פונים לרפואה המשלימה בגלל כאבים או בעיות רפואיות שלא מצאו פתרון ברפואה הקונבנציונלית.

רבים בוחרים את סוג טיפול בעולם הרפואה המשלימה על ידי המלצה של חבר או חברה שחוו טיפול שעזר להם עם כאב ועכשיו הטיפול הזה מתאים לכולם. בניגוד לדעה הרווחת "שאם הטיפול לא יעזור הוא גם לא יזיק", רפואה המשלימה היא רפואה לכל דבר וכל מטופל חייב לעבור אבחון ותשאול על מצבו הנוכחי ועל המטפל להכיר את הרקע הרפואי של המטופל בעת הפגישה הראשונה.


רבים לא מכירים את סוגי הטיפולים מה הפילוסופיה שעומדת מאחורי הטיפול את שיטת הטיפול ואם היא מתאימה לו טיפול לא מתאים למטופל עלול לגרום נזק.

ענת כהן, התענינה בעיסוי רפואי עבור אמה בת ה75 הסובלת מכאבים כרוניים. היא תיארה בשיחה מעט מהרקע הרפואי של אמה המבוגרת וכל רצונה של ענת הוא להקל על הסבל של אמא שנמצאת כל היום בבית וכמות הכדורים שהיא לוקחת לא ממש עוזרים. תוך כדי הסבר על מהות העיסוי הרפואי וסגנון טיפול בו, הצענו לה חלופה יעילה טובה ובטוחה יותר שילוב של דיקור סיני ורפלקסולוגיה. לשמחתי ענת הסכימה לשלב את שני הטיפולים והצלחנו להשיג הקלה בכאב של אימה מבלי לגרום לה כאבים מיותרים.


חשוב לנו להיות קשובים למטופלים שלנו ולהבין את הכאב שכרגע מציק ומשבש את חיי היום יום ולהתאים את הטיפול הנכון מעולם הרפואה המשלימה למטופל, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורו.

אנחנו בוחרים את הפיזיותרפיסטים הטובים בתחום ואת המטפלים שעברו הסמכות ובעלי תעודות ממכללות מוכרות בארץ. אנו רואים בעולם הרפואה המשלימה עתיד. עתיד שמספר המטופלים בו יגדל ויעדיף לשלב את הטיפולים קונבנציונליים עם הרפואה המשלימה מבלי שהאחד יבוא על חשבון השני אלא אחד ישלים את השני.


כבר היום מספר האנשים הפונים לעזרה וקבלת טיפול ברפואה המשלימה מראה עלייה ניכרת המודעות לבריאות טובה שיפור היכולת הפיזית התמדה באימונים הופכים להיות אצל חלק מהאוכלוסייה בארץ כדרך חיים.

ואנו ממליצים ומעודדים את האנשים לעסוק בפעילות ספורט ולשמר את הגוף בטיפולים לפחות פעם בחודש.

אנו מאמינים שהאדם יהיה חולה או ירגיש כאב במהלך חייו ואת זה אי אפשר למנוע אבל גוף בריא יצליח לצאת מהמחלה או הכאב מהר יותר ויאפשר לחזור לשגרת החיים ולאיכות החיים מהר יותר מאדם שלא מטפל בעצמו.



סוגי טיפולים

אנו מרכז רפואה משלימה המכיל מגוון רחב של סוגי טיפולים ומטפלים מצוינים.

אצלנו תוכלו למצוא פתרונות למגוון רחב של כאבים. ומה שלא נוכל לטפל נפנה אתכם למקומות אחרים.

עיסוי רפואי – לטיפול בכאבי גב תחתון, שרירים תפוסים, צוואר תפוס.

פיזותרפיה – שיקום נירולוגי, שיקום אורתופדי, ורטיגו,

דיקור סיני- כאבי ראש, מגרנות, איזון מערכת החיסונית, איזון רמת הסוכר

רפלקסולוגיה – מגרנות, כאבי ראש, כאבי גב תחתון, חולי סוכרת

שיאצו- כאבי גב, כאבי שרירים

גלי הלם – כאב דורבן ברגל, הסתיידות בכתף, הסתיידות בגיד אכליס, טניס אלבו, גולף אלבו

מדרסים – כאבים בכפות הרגליים, חולי סוכרת, תמיכה בקשת כף הרגל.




bottom of page