top of page

רפלקסולוגיה לאיזון הגוף

עודכן: 12 באפר׳ 2019

רפלקסולוגיה לאזן את  הגוף דרך כפות הרגליים

טיפול ברפלקסולוגיה הוא על ידי לחיצות ועיסוי בנקודות הנמצאות בכפות הרגלים. דרך הרפלקסולוגיה ניתן להשפיע על האברים הפנימיים בגוף ולאפשר להם פעולה שתעזור לרפא ולהקל על כאבים בגוף.


מהו טיפול ברפלקסולוגיה?

המטפלת ברפלסקולוגיה נעזרת במישוש,הנעה והתבוננות בכף הרגל. רפלקסולג מיומן מזהה היכן יש חסימות והפרעות בתפקוד הגופני והתפקוד הפיזי.

לפני שמתחילים בטיפול ובאיבחון כף הרגל הרפלקסולוגית מבצעת  הוא התישאול ועברו הרפואי שמגיע איתו המטופל המטפל יודע להכין תוכנית טיפולים ממוקדת. הטיפול הרפלקסולוגי כולל עיסוי לחיצות ומתיחות קלות בכפות הרגליים שגורמים לתגובות במערכת העצבים ואלה מפעילות תהליכים בגוף העוזרים לריפוי.


אפשר לקבל טיפול רפלקסולוגיה גם אם בריאים?

בהחלט השאיפה ברפלקסולוגיה היא להגיע עם המטופל למצב שהוא מתחזק את הגוף באמצעות טיפולים קבועים בטווחים של אחת לחודש,ובכך הטיפול הופך להיות מרגיע ומפנק.


באלו מצבים כדאי לקבל טיפול ברפלקסולוגיה?

רפלקסולוגיה מטפלת בבעיות ריגשיות של מצבי עומס נפשי, חוסר ריכוז, עייפות כרונית, כאבי ראש ומיגרנות, חולשה ובעיות עיכול. בעיות רב מערכתיות בעיות במערכת העיכול, תחושה רעה כללית שלא יודעים מה המקור שלה.  נשים בהריון הקלה על הנפיחות ברגליים, מתח נפשי ולחץ , עייפות וחולשה, מתח נפשי.


מתי מרגישים את השפעת הטיפול על הגוף?

ההקלה עלולה להופיע מידית או בטיפולים המאוחרים יותר. בכל פעם ההקלה תגיע לפרק זמן קצר ובדרך כלל אחרי הטיפול העשירי אפשר להרגיש את משך ההקלה לאורך זמן ממשוך יותר . כל מקרה תלוי במטופל ובסוג הטיפול הנדרש ממנו לפעמים יהיו מטופלים שיצטרכו טיפול תחזוקה של פעם בשבועיים או שלושה כדי להרגיש ולשמר את ההקלה במצבם.


האם מותר לקבל טיפול רפלקסולוגיה בהריון? 

מותר לקבל טיפול רפלקסולוגיה בזמן הריון, הטיפול מקל על בחילות כאבי גב, מיגרנות, הפחתת חרדות וכזירוז לידה בשבועות המתקדמים. 

גם במהלך הלידה אפשר לקבל טיפול רפלקסולוגיה וגם אחרי הלידה חשוב להמשיך.   


bottom of page