top of page

טיפול בגלי הלם לדלקות בגידים ורצועות


דלקות של גידים ורצועות הן דלקות מוכרות והן נוצרות בעיקר בגלל שימוש יתר ולחצים על אזורי הגידים והרצועות הדלקות בגידים וברצועות מופיעת בחומרות כאב שונות.

טיפול בדלקות של גידים ורצועות הוא קצת יותר מורכב מדלקות בשריר מהסיבה העיקרית והיא יכולת של דם להגיע לאיזור הדלקתי. רצועות וגידים בניגוד לשריר ניזונים מהסביבה הדמית. 


אצלנו במרכז לרפואה משלימה וטיפול בכאב מציעים טיפול בדלקות של גידים ורצועות ונעזרים במכשיר גלי הלם מהמתקדם ומשרת מרפאות רבות ברחבי העולם.

הטיפול בגלי הלם נחשב לטיפול בטוח מאוד ובעלי אחוז הצלחה גבוהיים מאוד ובעיקר ללא תופעות לוואי אחרי הטיפול ובמהלך הטיפול. 


הטיפול בגלי הלם עוזר לסביבת הגידים והרצועות הפצועות על ידי פירוק השכבה הקשה שנוצרה ויצרת סביבה דמית טריה לריפוי האיזור. 


הטיפולים אצלנו במרכז לרפואה מסתמכים על ידע רפואי מערבי כגון אנטומיה, פיזיולוגיה, מערכת השלד, העצבים והשרירים אנו ממשים את הידע הזה תוך שימוש בגישה הולסיטית המדגישה את השפעת ההדדיות בין אברי הגוף השונים ורקמותיו.


אנו מאמינים ביכולת הריפוי של הגוף לשבור את מעגל הכאב ולרפא את עצמו. הטיפולים מותאמים לצרכיו ותחושותיו של המטופל באופן אישי.


המטפלים במרכז נבחרים בקפידה אצלנו נמצאים הטובים ביותר עם ניסיון טיפולי והם מקדישים את הזמן שלהם בלטפל בכאבים של אנשים. אך מעל הכל חשוב לנו שהם יהיו בעלי גישה טיפולית טבעית.


באלו דלקות כרוניות מומלץ לטפל בגלי הלם - דורבן, קרפל טנל (דלקת בשורש כף היד), כתף קפואה, הסתידויות בכתף, דלקת בגיד הברך, דלקת בגיד אכליס, טניס אלבו, גולף אלבו.   

bottom of page