top of page

נגב- מרכז רפואה משלימה לטיפול בכאב - טיפולים בגלי הלם

-מרכז רפואה משלימה לטיפול בכאב – טיפול בגלי הלם

טיפולים בגלי הלם הפכו להיות טיפול מועדף בשנים האחרונות על ידי אלפי אנשים שסובלים מבעיות אורתופדיות כמו דורבן, פינגר טריגר, הסתיידות בכתף, ועוד דלקות כרוניות בגידים וברצועות. גם חברות הביטוח וקופות החולים הבינו את היעילות של גלי ההלם והם מכירות בו כטיפול מחליף ניתוח.

כיום כאשר יש מודעות הולכת וגוברת בקרב אנשים ליכולות של הרפואה המשלימה ותחליפים טיבעיים הטיפול בגלי הלם תופס תאוצה בזכות התוצאות המדהימות שהטיפול מצליח להשיג עבור המטופלים הסובלים מכאבים ולא נדרשים להגיע לניתוח או לסבול מכל מיני תופעות לווי כתוצאה מהטיפול.


איך משפיעים גלי ההלם 

המכשיר לגלי הלם מייצר גלים אקוסטיים בתדירויות שונות אל האיזור הבעייתי בגוף. עוצמת הגל והתדירות הקבועה שלו מתחילים לפרק את ההסתיידות או את הריקמה הקשה שמריעה בתנועה או פוצעת את הרקמה הרכה (כמו דורבן והסתיידות בכתף)

תוך כדי פירוק נוצרים כלי דם חדשים ויש הרחבה של כלי הדם הקיימים עצם פעולה זו מאפשרת לגוף לשלוח לאיזור דם "טרי" עם הרבה חמצן לרקמה הדלקתית ובכך מתחיל תהליך הריפוי של האזור.

הטיפול בגלי הלם מצליח להתמודד עם מספר בעיות גדול ומוריד את הצורך בנטילת תרופות ומקטין את הסיכון לטיפול חודרני ופולשני הדורש תקופת החלמה ארוכה.


מרכז רפואה משלימה- טיפול בגלי הלם

הטיפול בגלי הלם מיושם באפן המוני במהלך העשור האחרון וישנם אלפי מטופלים שעברו את הטיפול בגלי הלם ונהנו מאיכות חיים ללא כאב וללא סיבוכים מיותרים.

מטופלים רבים שולחים מכתבי תודה על הטיפול המקיף שנעשה אצלנו וטרם להחלמה מהירה

כמרכז לרפואה משלימה אנו משתדלים להתייחס לאדם המגיע עם כאב ולא לכאב שמגיע עם האדם.

אנו נשתדל להבין את ההסיטוריה הרפואית ואיך אורח החיים של אותו מטופל/ת

ושנשלב בנוסף לגלי ההלם עוד טיפול תומך למשל הטיפול בדורבן בכף הרגל יקבל טיפול תומך של עיסוי רפואי לאורך השוק של אותה רגל על מנת לעזור ולזרז את זרימת הדם.

נצייד את המטופל במדרס סילקון מתנה שכף הרגל לא תדרך על משטח קשיח והרקמה תכאב פחות.

בחלק מהמקרים אנו נשלב את הפיזיותרפיסטים שלנו במרכז על מנת לתת את המענה הנכון והמדויק לטיפול בכאב כמו למשל טיפול בהסתיידות בכתף.


אנו מאמינים שלכל אחד יש היכולת הטבעית לרפא את הכאב ואנו יודעים לתת את הכלים הנכונים.


bottom of page